Menu

Formandens beretning på generalforsamling d. 26. januar 2015

01. februar 2015 kl. 14:03
2014 har på mange måder været et spændende år for fodboldafdelingen.

Men der har været masser af udfordringer at tage fat på og det vil der også komme i fremtiden. Især DBU Sjælland stiller større og større krav til klubberne. Noget som sætter os under pres, det er meget forskelligt hvordan klubberne er gearet til og implementere de nye tiltag, i Mørkøv IF ligger opgaven hos få personer, som også er optaget af andre ansvarsområder i klubben. Det ligger pres på os og her må vi løfte i fællesskab så vi kan følge med udviklingen

DBUs krav om udfyldelse af elektroniske holdkort, er noget vi har skullet lære og bruge.

Inden det fungerer ligger et tungt arbejde med at registrere alle vores medlemmer i kluboffice, her skal medlemmerne inddeles i hold og kontingentgrupper, der er rigtig mange oplysninger som skal indhentes her. Det er et kæmpe arbejde som ungdomsformand Claus Dahlin har lavet størstedelen af. Men det slutter ikke her, for det skal hele tiden vedligeholdes.

Kampklar et også et nyt tiltag fra DBU som vi har måttet lære at bruge og det bliver mere omfattende i 2015, der er også nok at se til her.

Klub-Cms som er vores hjemmeside, udbygges og opføres i et udseende, hvor vi pt. er kørt fast. Det hele skal laves fra bunden og alt hvad der ligger på den hjemmeside vi har i dag, følger ikke med over. Det er et kæmpe arbejde som vi mangler tid og viden til og løfte. Det er en opgave vi slæber med ind i det nye år. Hjemmesiden er også vores ansigt udadtil, derfor er det vigtigt at den er opdateret, så her kan vi godt bruge hjælp.

Ved en af vores store indtægtskilder spillehallen, bruger vi også mere tid og kræfter end tidligere. Da der nu bliver stillet krav og revision af vores regnskab for at opnå udbetaling af midlerne. Det er heldigvis i gode hænder hos kasserer Jørgen Reimers og vores revisor.

Projektet med en multibane ved Mørkøv hallen, er vi også en aktiv del af, det fortsætter i 2015 og så må vi se hvor langt vi skal frem før det lykkedes. Men det skal nok lykkedes, der sidder gode folk i den gruppe, fra Mørkøv IF, vores skole og Mørkøvhallens bestyrelse.

Af andre opgaver kan nævnes, arrangering af den årlige tur til Spjald (Ramsing cup) holdtilmeldinger, kampflytninger, planligning og fordeling af træningstider banerne, indkøb af materialer, sponsorater. Jeg kan blive ved.

Til de opgaver har vi heldigvis er stærk bestyrelse og mange dygtige trænere og holdledere samt andre frivillige til og give en hånd med.

Kort fortalt så har vi en sund klub med en god økonomi og et stærkt sammenhold som vi godt kan være stolte af.

 

 

Jeg vil gerne takke alle frivillige der har bakket op om Mørkøv IF fodbold og har været der, når der har været brug for dem.

Jeg vil gerne sige tak til alle trænere og ledere, som laver et uvurderligt stykke arbejde for klubben. Det er en fornøjelse og arbejde sammen med jer.

En stor tak til vores sponsorer for støtten. I bidrager til uddannelse af vores ledere og oplevelser for vores medlemmer. Jeg vil her opfordre vores medlemmer til at kigge på sponsortavlen på stadion inden i ringer til en håndværker eller går ud og handler. Vi skylder vores venner at give tilbage når vi har mulighed for det.  

Tak til hallens personale og vores forpagter.

Tak til bestyrelsen i MIF hovedforening for et godt samarbejde.

Til sidst vil jeg sige tak til vores bestyrelse for et godt og samarbejde i 2014, jeg glæder mig til at tage fat på de opgaver som skal løses i 2015.

Jeg er meget stolt og beæret af og være en del af det fællesskab vi har her i Mørkøv IF. Lad os sammen passe på det og bygge videre i den ånd som vi gør i dag.

 

Formand

Mørkøv IF fodbold

Frank Saksun

Luk